پناه می برم به خدااز عیبی که امروز در خود می بینمو دیروزدیگران را بخاطرهمان عیب ملامت کرده اممحتاط باشیم در سرزنش و "قضاوت کردن دیگران"وقتی نه از دیروز کسی خبر داریمو نه از فردای خودمان!
15:54 - 27 April 2026