17 July 2025
#شیر یا #گربه همیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.
البته گربه منظور گربه سانان هست ، حالا میتونه چیتای سیاه باشه، ببر، یوز ایرانی یا شیر
11:30 - 17 July 2025

2 Reactions
117 Views