عشق رفته اما ما همه عشاق ماندهایم، جان مان رفته اما ما هنوز هم زندهایم! ...آی مردم ، یادتان هست که آقای ما را با لب تشنه و با خانوادهاش کشتند... #امام_شهید #محرم #منتقم #انتقام #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
1dعشق رفته اما ما همه عشاق ماندهایم، جان مان رفته اما ما هنوز هم زندهایم! ...آی مردم ، یادتان هست که آقای ما را با لب تشنه و با خانوادهاش کشتند... #امام_شهید #محرم #منتقم #انتقام #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
Replying to andنباید بهشت را به وعدهی مهمل و پوچ فروخت
Replying to andاشتباه نکنید،اگه دقت داشته باشیدخدای متعال ملت را مبعوث خواندند،نه مت وشلواریهای یحقه گرد را،دوم ما ازگندم لسانجلس نمیخوریم بلکه جناب همتی وعراقچی وغیره تناقل کنند،وماملت امام حسین وامام خامنهای ع نمیگذاریم بامقاومتمان استکبارازگندم ایران تناقل کند،هیهات مناالظله