یعنی شما میگید که :شخصی که مانتو گشاد و بلند میپوشه ، شلوار گشاد و بلند میپوشه ، شال یا روسری رو درست سر میکنه ؛و در کل :همه برجستگی های بدنش پوشیده است،هیچ قسمتی از بدنش به جز قرص صورت و دست هاش از مچ به بعد پیدا نیست ؛ باز هم حجاب نداره؟؟؟؟و فقط پوشش داره؟؟؟