وقتی سیدعلی خامنهای برای " اینها " میسوزد. " اینها " صاحبان اصلی انقلاب هستند، حتی اگر " آنها " خوششان نیاید.دو قطبی بین " اینها و آنها " همیشگی است و اصالت دارد...
2 MB
@seyydfaridmousavi5 January 2025Replying to and
@Yafatemeh11014 September 2025Replying to andسلام و عرض احترام نماینده محترم انقلابی لطفاً پیگیر اجرای قانون حجاب هم باشید.گویی حیا و غیرت به تاراج رفته.کشور با خون هزاران شهید به امنیت رسیده.نگذارید حکم خدا تعطیل شود