من نسبت به حرفات 👎 گذاشتم دلیلش اینه: از حرفات اینطور تعبیر میشه ادامه جنگ تا کی؟ آیا کشور از نظر اقتصادی و معیشت مردم توان ادامه جنگ تا منظورنظر شماها رو داره؟تا امروز بدلیل زدن کارخانجات راهبردی چندهزار نفربیکار شده اند؟با زدن بنادر چندشرکت با عدم داشتن مواد اولیه روبرو شده اند؟جواب بدید خواهشاً