چرا عادت داذین مسائل رو باهم خلط کنید..موشک و پهپاد جای خودش جنگنده و نیرو هوایی جای خودشاگه جنگنده های حداقل نسل ۴.۵ میداشتیم آسمان تهران و بقیه شهرها مثل اتوبان همت باز نبود.اسمان انقدر ناامن نمیشد که بسیاری از موشکها به روی لانچر قبل از شلیک منهدم بشن