۱_نسل ۵ را هیچ کشوری به ایران نمی دهد ، حتی آمریکا با رجیستری در اختیار خود اف ۳۵ به دیگران داده.۲_ اگر ایران وارد نظام دفاع متقارن می شد امروز آمریکایی ها در تهران مانند جنگ دوم جهانی مذاکره می کردند!بنده قبلا مانند شما می اندیشیدم ولی امروز به موشک و پهپاد اعتماد دارم.
Profile picture of ‌حامد آریا‌
حامد آریا

@Hamedariya  •  11 April 2026

نظریه محبوباز محل پول های بلوکه شده سریع باید جنگنده های نسل چهارونیم و پنج و آواکس خریده بشه.خرید و نوسازی نیروهوایی از نان شب هم واجب تره.
23:39 - 11 April 2026

5 Reactions
541 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حامد آریا‌
@Hamedariya11 April 2026
Replying to
چرا عادت داذین مسائل رو باهم خلط کنید..موشک و پهپاد جای خودش جنگنده و نیرو هوایی جای خودشاگه جنگنده های حداقل نسل ۴.۵ میداشتیم آسمان تهران و بقیه شهرها مثل اتوبان همت باز نبود.اسمان انقدر ناامن نمیشد که بسیاری از موشکها به روی لانچر قبل از شلیک منهدم بشن