من از این نمیترسم که بگم نظرم عوض شده !چجوری میتونم طرفدار کسی باشم ؛که میگه فقط من بیام ، همه چیمونو میدیم به اسرائیل حرف از دموکراسیه ، ولی همه چیز یه دیکتاتوری قجریه در واقعیت .جو سازی های مجازی کاری کرده یه شاه مجازی رو نجات دهنده ببینیم !
7 MB