جون 😭🫀گلبم برایت میتپد ❤️
@saimh_m2 May 2026Replying to andی نظریه شاید اگه دختر بودید باهاتونخوب نبود چون همجنیسید باهاتون خوبه من بدی ندیدما همینجوری گفتم
@Omi_hana2 May 2026Replying to andچه رفیقیی حالا ما 🥲 ولی خوب درکل اقای باقری الهی زن بگیری عکس با حلقه بزاری🤣چشم همههه ی حسودا در بیاد 🤣
@Mokhaaber2 May 2026Replying to and+ اگه دوست صمیمی بودین الان باقری باید میومد مینوشت حتماً لازم نیست دختر باشی.