نمازی که میخونیم ، باید تجسم داشته در کل زندگیمون ، تک تک ارکان و جزئیات نماز ، مخصوصا قیام اول ، که میگیم الله اکبر ، الله و اکبر یعنی ، خدا بزرگتر است ، تجسمش در طول زندگیمون یعنی هیچ کس و هیچ چیزی برای ما بزرگتر از خدا نباشه که اگر غیر از این باشه ...
همین الله اکبر اول نمازمون ، تبدیل میشه به اولین دروغی که به خدا گفتیم. و حالا که شیاطین انسی و جنی ، همه جمع شدند تا در زندگی ما ، بزرگتر از خدا جلوه کنند ، باید با سدّ ما مواجهه بشند ، سدّی که شاکله ی اون ، همچون قیام اول نماز ما ، گفتن الله اکبر های راستین است ...
امروز در صف انسان های پاک در قیام ۲۲ بهمن می‌ایستیم و با تمام وجود میگیم ، الله اکبر#یوم_الله #۲۲بهمن
07:43 - 11 February 2026

543 Views