من به جایی وصل نیستم که سیم سفید داشته باشمپولدار هم نیستم که نت پرو بخرمکارمم به طور مستقیم نیاز به اینترنت بینالملل داره.یکی بیاد بگه چرا اینترنت باید طبقاتی باشه؟چرا از هیچکس صدا در نمیاد؟اگر به خاطر امنیتش هست چرا کسایی که پول دارند یا مشهور هستن میتونن از نت ازاد استفاده کنن؟
19:30 - 22 April 2026