گفتیم چرا وقتی اسرائیل،لبنان رو میزنه، به اسرائیل حمله موشکی نمیکنید؟گفتن ما میخواهیم برای لبنان از طریق دیپلماسی اتش بس بیاریم.تا اتش بس در لبنان نباشد به مذاکره نمیرویم.حالا در لبنان اتش بس نشد، از برادرانمان حمایت نکردیم(شرم بر ما) و الان هم چپ و راست میگیم بیا مذاکره.شروط رهبری چه شد؟
