حرفهای نبویان رو آدم در مذاکرات اسلامآباد میشنوه، اشکش درمیاد که اینقدر راحت پیششرطها را نادیده گرفتن که منجر به زیادهخواهیهای آمریکا شده.مردم حق داشتن نگران مذاکرات و ازبینرفتن دستاوردهای میدان باشن.
ما مردم با شناختی که از مسئولین داریم حق داریم خیلی خیلی نگران باشیم.و پاسخ اقایان در مخالفت مردم نسبت به مذاکره اینکه شما منافق، افراطی و بی بصیرتید و مدام چماق اتحاد رو بهمنزن رو میکوبن تو سرمون