این ریش قشنگی که الان دم از نوکری مردم میزنه کسیه که قبلا نوکری مردم رو عار میدونست!
631 KB
iri#منتظر @سید محسن Replied
@user1746823092831 February 2026این ریش قشنگی که الان دم از نوکری مردم میزنه کسیه که قبلا نوکری مردم رو عار میدونست!631 KB
This post was deleted by the post author.
#منتظر @سید محسن Replied
@AbdolRezaDavari22 June 2025در حالی که ترامپ در دولت دومش، ۱۷۲ روز پس از ورود به کاخ سفید، به ایران حمله نظامی کرد، در تمام چهار سال دولت اولش، که همزمان با ریاست جمهوری «دکتر روحانی» بود، نتوانست به مرزهای ایران تجاوز کند و این میسر نبود مگر با ظرفیت کمنظیر امنیتی و دیپلماتیک دکتر روحانی که امروز بهرهگیری از آن، ضروری است.
#منتظر @سید محسن Replied
@H_raji14 April 2025نکته دقیقی است،زن انسان است، نه ابزار؛اما سوال این است که #پوشش باعث ابزار بودن میشود یا #بدپوششی؟یکی از #پر_استنادترین_نظریات_علمی_تاریخ در موضوع زنان، نظریه #شئانگاری (objectification theory) است که به بررسی نگاه غیر انسانی به زنان میپردازد.[ادامه]
@Seiedmohsen17 April 2025Replying toخدا لعنت کند اشخاصی رو که برای مال دنیا وشهرت هر روز رنگ عوض می کنند.هیچ راه دیگری وجود ندارد
#منتظر @سید محسن Replied
@A_raefipour15 April 2025یکی از بدترین افرادی که در قرآن؛خداوند از آنها یاد میکند کسانی هستند که در مسیر حق ممانعت بهوجود میآورند.مَنَّاعٍ لِلْخَيْرِ مُعْتَدٍ أَثِيمٍ: بازدارنده از خير، متجاوز گناهكار!
@Seiedmohsen17 April 2025Replying toشاید اگر نبودند منتقدان مغرض به شخصه بر خلوص نیت و عمل فی سبیل الله ی تان شک میکردم .یاد این کلام آقا با این مضمون می افتم در زمان فتنه وغبار آلود گی هوا برای پیدا کردن جبهه ی خودی ببینید توپ خانه ی دشمن کدام سمت را میزند
This post was deleted by the post author.
#منتظر @سید محسن Replied
This post was deleted by the post author.
#منتظر @سید محسن Replied
@MohamadRS13 October 2024فکر کنم خودشم خبر نداشته صداشو ضبط کردن مردک فحاش
This post was deleted by the post author.
@Seiedmohsen4 October 2024اوکی قبول اما حالا که قلم دستتون به آقای رئیسجمهور جمهور بفرمائید ایشان هم آرمان های ملت بزرگ ایران و به سخره نگیر ن وسلاح شون رو زمین نزارن
#منتظر @سید محسن Replied
This post was deleted by the post author.
#منتظر @سید محسن Replied
#منتظر @سید محسن Replied
@gheyasi1235 September 2024🌹🌷حسن روحانی مناظره را شروع کرد !! و ناگفته را داره یواش یواش میگه➖➖➖قوه قضائیه عزیزمون تحویل بگیروقتی محاکمه نشه اینطور شروع به حمله و تهمت میکنه...این نتیجه عدم رسیدگی قضائی به پرونده حسن روحانی هست که دودش در چشم ملت میره...4 MB
#منتظر @سید محسن Replied
@Seiedmohsen5 September 2024Replying toخیلی برات متأسفم آقای هاشمی فکر نمی کردم اینقدر بیسواد باشی آخه این چه توجیهی میکنی گیرم اون غمی که تو میگی درست باشه که اصلا چنین چیز ی نیست آیا این رفتار های هنجار شکن که در هیچ دین و مذهب و آئین پذیرفته نیست درست است مگر وطن فروشی مسئله کوچیکیه؟ نه عزیز من داستان چیز دیگه ایست که ظاهرن شما هم ..
#منتظر @سید محسن Replied
@Miladzarei30 July 2024🔞طرفداری از گ.ی ها و ل.زب.ی.ن هادر نظام اسلامی😳😳😳همینچندروزپیشتوییتیدرنقد تبلیغتورهایشبانهوتبلیغبیبندبارینوشتمتاامروز با اینادعاهامواجهشدم.اردشیررستمیکه دارایتفکراتانحرافیاستدرجدیدترینادعایشدربرنامه باضیادر حال تبلیغودفاعاز ل.و.اط کارانوهمج.ن.س بازان6 MB
@Seiedmohsen1 August 2024Replying toاینها همیشه دم از شرافت و انسانیت میزنند اما ثابت کردند برای پول و شهرت حاضر به هر کاری هستند.حتی حاضرند عملی که بین وحشی ترین حیوانات قفل است رو عادی سازی کنند . ای بیشرفها
This post was deleted by the post author.
@Seiedmohsen7 July 2024اگه به اینها وصل نیستی وبی چشم داشت از اینها دفاع میکنی .(که شک دارم.) امیدوارم بتونی تا آخر بر سر عقیده بمونی .من از تو خیلی داغ تر بودم اما داغم کردند.این جماعت وفا ندارند.فقط منافعشون براشون مهمه.اگه پاش بیفته زنشون میکشند
#منتظر @سید محسن Replied
#منتظر @سید محسن Replied
@Jedaaal28 June 2024رفتم در مدرسهای در شمال لندن رای دادم. جلوی در بیست نفر به اصطلاح معترض با پرچم شیر و خورشید ایستاده بودند. با دوچرخه که از میانشان رد شدم شروع به فحاشی کردند. برایشان دست تکان دادم. حدود ده پلیس هم شرایط را کنترل میکردند تا کار به درگیری فیزیکی نکشد.
@Seiedmohsen29 June 2024Replying toاینها یه عده فریب خورده عقده ای هستند که بابت فهاشیاشون از ارباب شون مزد میگیرند بیچاره ها مجبورند بلاخره زنگی خرج داره اونم تو لندن که مخارج بالاست دیگهدم شما هم گرم باغیرت😘💪
#منتظر @سید محسن Replied
@Zeinab_khanoom258028 May 2024رفقا اگر امشب بخواین یه جمله بهم بگین که درس زندگی باشه چیه؟یاری کنید لطفا:)