دو گانه ساختن از #رهبر_شهید و #اینترنت امروز از نظره من «خیانت» و احتمال قوی توطئه ی عجیب صهیونیستی برای تفرقه بین مردم و عصبانی کردن و افزایش نارضایتی مردمی و احتمالا شورش است !‌ آقایان امنیتی کجا تشریف دارید ؟؟؟‌ خوابید؟؟‌ صدها سخنرانی رهبری را در مورد #اینترنت نشنیدید؟!‌ این همه این شهید مظلوم توصیه فرمودند که تحلیل مردم قوی شود و پیام انقلاب ما به اروپا و امریکا برسد ( نمونه اش نامه ای به جوانان اروپایی که خود ایشان انشاء‌ نمودند )‌ نشان میدهد ایشان هرگز و هرگز دنبال بستن اینترنت نبودند ،‌ چه رسد به اینکه کسانی که مطالبه ی اینترنت میکنند خائن و فلان و فلان جلوه بدهد !!! این شخص هر کسی که هست قسم میخورم رهبر شهید هم نمیشناسد و در عمرش 1 ساعت هم سخنرانی ایشان را گوش نداده . توصیه میکنم فقط از گزینه ی ریپورت (‌تفرقه افکنی)‌ استفاده کنید و هرگز در این بازی عجیب و خلاف منافع ملی نیوفتید . یا حق .
00:36 - 15 April 2026



4 Replies

Profile picture of ‌good●bood‌
@internet_kojayi15 April 2026
Replying to
اینا بیشتر از اینکه با آمریکا بجنگنبا مردم و حقوقشون جنگیدناز ابتدایی ترین چیزها...الان رو نبینیدیه زمانی تلویزیون رنگی حرام بود👍

Profile picture of ‌good●bood‌
@internet_kojayi15 April 2026
Replying to
آمریکا چیکار میتونست بکنهبا #اینترنت که این۴۰روز نتونست؟ترور ناموفق داشت؟کجارو خواست بزنه و نتونست؟اتفاقا از خداشه نت وصل نشهتا باعث نارضایتی و تفرقه و اختلافو فشار بیکاری و اقتصادی بشه□/

@user17741919032015 April 2026
Replying to
برای کی میگی برادر من کسانی که پاش بیفته خودشون هم به رسمیت نمیشناسند