دو گانه ساختن از #رهبر_شهید و #اینترنت امروز از نظره من «خیانت» و احتمال قوی توطئه ی عجیب صهیونیستی برای تفرقه بین مردم و عصبانی کردن و افزایش نارضایتی مردمی و احتمالا شورش است ! آقایان امنیتی کجا تشریف دارید ؟؟؟ خوابید؟؟ صدها سخنرانی رهبری را در مورد #اینترنت نشنیدید؟! این همه این شهید مظلوم ت…Show more