.الان که فصل برف و بارونه آدم فقط کافیه به کسایی که ماشین ندارن نگاه کنه تا قدر همین چهارچرخی که داره رو بدونه،شاید بنز و بی ام و نباشه ولی لااقل زیر این بارونم نگهت نمیداره🚶❤️--------------------@Sephid🤍--------------------…Show more
قدر ماشینتو میدونی؟
1 votes • The poll has been ended
Nobody can see participants
