15 اردیبهشت 1403
به دیدار دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی رفتم. در این دیدار صمیمانه، درباره ی موضوعات مهمی همچون حفظ انسجام ملی، پرهیز از دوقطبی‌های کاذب در جامعه و همچنین حفظ دستاوردهای ارزشمند فرهنگی کشورمان گفتگو ‌کردیم.
صمیمانه؟ این نوع ادبیات رسمی نیست...
19:47 - 15 اردیبهشت 1403

1452 Views


2 Replies

Profile picture of ‌آرمین میرهاشم‌
@Mirhashem15 اردیبهشت 1403
صمیمانه یعنی غیرکاری بوده دیدار چقدذهن بعضی مریضه

Profile picture of ‌کوشولو خان‌
@kooshooloo15 اردیبهشت 1403
چه ربطی داشت؟میخواست بگه در جلسه متخاصمانه؟؟با این انتقادات بی‌معنی انتقاد درست هم بی‌نتیجه میشه