به دیدار دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی رفتم. در این دیدار صمیمانه، درباره ی موضوعات مهمی همچون حفظ انسجام ملی، پرهیز از دوقطبیهای کاذب در جامعه و همچنین حفظ دستاوردهای ارزشمند فرهنگی کشورمان گفتگو کردیم.
@kooshooloo15 اردیبهشت 1403Replying to andچه ربطی داشت؟میخواست بگه در جلسه متخاصمانه؟؟با این انتقادات بیمعنی انتقاد درست هم بینتیجه میشه