
@Seyd137811 June 2026دشمن تهدید به حمله امشب و فرداشب کرده. جواب ما همان حرف امام حسین(ع) است: «مثلی لایبایع مثل یزید». روزهای سختی پیش روست. بعداً تعریف میکنیم چه گروهی کمک و چه گروهی خیانت کرد. با همهٔ جوسازیها، ایران از حقش کوتاه نیامده. خدا با ماست و جنگ با پیروزی ایران تمام میشود.ان شاالله یاعلی
@Seyd137820 April 2026بزنید که بروند از شما شکایت کنند.#ایران_قوی #ایران #اللهم_عجل_لولیک_الفرج928 KB
@Seyd13783 April 2026در این روز ها چه کاری از دست ما بر میاد!؟علاوه بر شرکت در تجمعات؛در مکتب اسلام به ما یاد دادند که؛تسبیحات مقدم بر تسلیحات(نظامی)است.دعا برای رزمندگان را فراموش نکنیم.#تسبیحات_مقدم_بر_تسلیحات#دعا#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@Seyd13781 April 2026الله اکبر الله اکبر یعنی؛ایران بدون جنگنده آسمان دشمن رو گرفتهبدون ناو جنگی بر دریا مسلط شدهبدون فرماندهان رده اول جنگ رو مدیریت میکنهبدون پاسگاه و کلانتری به خیابان ها مسلطهبدون پهپاد و آواکس از مخفیگاه آمریکایی ها در منطقه مطلعه#الله_اکبر#انتقام#ایران_قوی …Show more
@Seyd137826 March 2026لیمیز الله الخبیث من لطیباین اتفاقات و قضایا برای این است که #پاک از #ناپاک جدا بشوند. برنامه، این است. قیام امام خمینی(ره) هم برای تربیت عالَم اسلام و نیز همین تفکیک بود. #رحلت_امام هم باز برای «لیمیز الله الخبیث من الطیب» بود. اینک #جنگ_رمضان هم برای همین است.لیمیز الله الخبیث من الطیب
@Seyd137825 March 2026امام موسی صدر:من هئیت و حسینه را؛ حسینیه نمیدانم؛مگر اینکه دلاورانی برای نبرد با اسرائیل فارغ التحصیل کند.در هیئاتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛شمر هم سینه میزند.
@Seyd137824 March 2026همه جای دنیا مسئولان نگران تاب آوری مردم در جنگ هستند اینجا تنها کشوری است که مردم نگران تاب آوری مسئولان در جنگ هستند!