رهبر انقلاب گفتند دکتر پزشکیان در حال تکمیل پروژه ها و برنامه های شهید رییسی هستناین رو که نمیتونید انکار کنیدیکیش همین حذف ارز ترجیح هست که رانت و و دلالی و قاچاق رو کمتر میکنه
@YasaminYasini19 دی 1404Replying to and 100 othersرهبر انقلاب گفتند دکتر پزشکیان در حال تکمیل پروژه ها و برنامه های شهید رییسی هستناین رو که نمیتونید انکار کنیدیکیش همین حذف ارز ترجیح هست که رانت و و دلالی و قاچاق رو کمتر میکنه
@Behnamhoseinzadeh5 بهمن 1404Replying to and 101 othersآقای پزشکیان و متحدانشون عادت کردن کارهای خودشون رو با گفتن (رهبر تائید کرده) تطهیر کنن.ارز ترجیهی که نرفته برگشته.
@shahid1205 بهمن 1404Replying to and 101 othersمثل اینکه فقط شما فهمیدی نرفته، چون بقیه گفتن حذف شده و کار درستی هم هست
@Behnamhoseinzadeh6 بهمن 1404Replying to and 101 othersاین پست رو میزارم بقیه هم در جریان باشند #ارزـترجیهی که میگن حذف شده برگشته.مبلغ دقیق مبلغ یک ملیون هم حاکی از آن است که عدد راحت برای پرداخت دولت است نه مبلغ دقیق حذف ارز ترجیهی.با گذشت زمان و تاثیر تورم فشار کاملا از روی دولت برداشته و روی دوش مردم می افتد.
@Abbasabdi13606 بهمن 1404Replying to and 101 othersمتأسفانه رئیس جمهوروهیات دولت صادق نیستند.بعد ازمدت کوتاهی خواهیددیدتمام وعده ووعیده هایی که برای توجیه حذف ارزترجیحی 28500 وخلق ارزجدید 125500 داشتندسراب و پوچ بوده وتورم سنگین بارقه هاوروزنه های کورسوی امیدمردم رامیبندند...دادن یارانه واعتبارکالابرگ صرفاضربه گیروانحراف افکارعمومی میباشد.
@shahid1206 بهمن 1404Replying to and 101 othersاینطور نیست ،مثلا همین امروز در خبرها داشتیم قیمت کالاهای وارداتی کمتر شدهبلاخره وارد کننده ای که ارز نمیگیره باید با تولید کننده داخلی رقابت کند و حتما برایش به صرفه نیست که قیمتها را بالا نگه داردحذف ارز کار درستی بود آثارش کم کم دیده میشود
@Abbasabdi13606 بهمن 1404Replying to and 101 othersتا وقتی که برنگردند به اقتصادمقاومتی مدنظر رهبری و برنگردند به سمت شکستن آقایی دلار و حکمرانی قاطع در جهت برخورد بازدارنده با مفسدین اقتصادی و مخلین ارزی و رانت خواری ها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد دوباره این موجودات از مسیرها دیگر وارد و اقدامات خودراانجام خواهند داد.
@shahid1206 بهمن 1404Replying to and 101 othersهمین کارهایی که گفتین به صورت محدود انجام میشه ولی اگرشمادنبال جامعه آرمانی باشین که در آن هیچ مفسد اقتصادی نباشه و همه مسوولین مخلصانه دنبال منافع نظام باشند نه منافع شخصی شان ،محال هستاین چیزهایی که گفتین خوبه ولی تا رسیدن به آنها سطح آگاهی مردم در انتخابها باید بالا برود و مسوول خوب انتخاب کنند
@Seyed133213816 بهمن 1404Replying to and 101 othersبهترین وصف برای اوضاع امروزما،فاجعه آگاهی ستاینجاعدالت پیش ازآنکه لگدمال گردد،تعریفش عوض میشودوحقیقت پیش ازآنکه ممنوع شود،بازنویسی میگردداینجامشکل ندیدن نیستبسیارمی بینند،اماآنچه باید دیده شود،درقاب تصویرنیست و درعوض،عوضی ها مصورهستندنورافکن ها روشن است،امانه برای روشن کردن،که برای کورکردن
@abaranipmn7 بهمن 1404Replying to and 102 others▫️هر کس که دستی بر اخبار داشت می توانست بفهمد که فراخوان سراسری ضدانقلاب بعد از دو هفته زمینه سازی آشوب و اغتشاش قرار است فاجعه ای ملی رقم بزند و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم مهمترین ابزار آن است.نمیدانم چه کسی در روز ۱۸ دی مانع محدودسازی اینترنت شد؟ اما هرکس بوده نقش مهمی در همه خونها دارد.
@shahid1207 بهمن 1404Replying to and 102 othersراستی جلیلی در ۱۸دی چرا در همدان بودو داشت در حسینیه سخنرانی میکردمگر ایشان عضو شعام نیستعضونخودی شعام هستندو بودونبودش فرقی نداره که در شرایط بحرانی نظام هم سرکارش نیست؟میگن در حمله اسرائیل به شعام درجنگ ۱۲روزه هم نبود حالامعلوم میشه چرادشمنی با مسوولان وسط میدان دارید چون قدیستان هیچ کاره هست