محسنات جناب پزشکیان رو بشمرید؟ تا ما هم ببینیم..و به صورت عینی بارگذاری کنید . شما الان تخصص دارید که درباره کنش ما واکنش دارید؟! اصلا ما رو می شناسید؟ ما راجب کسانی نظر می دیم که به نوعی مردم دیگه حداکثر احوالاتشون رو می شناسن..نه اینکه راجب شمائی که نمی شناسمتون. و شمائی که ما رو نمی شناسید
