جای تاسف دارد!! که شب نیمه شعبان در #مسجدمقدسجمکران،محفلی ها مراسم موسیقی ، کف و .... راه انداختن و کسی هم قرار نیست جلوی این موج غلط را بگیرد!متاسفانه #مسجد را با استدیوی تلویزیونی اشتباه گرفتن!#الغوث_الامان_یاصاحبالزمان
1 MB
13 February 2025جای تاسف دارد!! که شب نیمه شعبان در #مسجدمقدسجمکران،محفلی ها مراسم موسیقی ، کف و .... راه انداختن و کسی هم قرار نیست جلوی این موج غلط را بگیرد!متاسفانه #مسجد را با استدیوی تلویزیونی اشتباه گرفتن!#الغوث_الامان_یاصاحبالزمان1 MB
@irgc_hezbollah14 February 2025Replying toدقیقاً مشکل این مراسم کجا هست؟حتما باید به جای دست زدن ،مردم بیان توی ولادت سینه بزنن😐لطفاً کمی واضح تر درمورد این موضوع نظرتون رو بفرمایید چون واقعاً مشکل این جشن رو نمیفهمم!