جای تاسف دارد!! که شب نیمه شعبان در #مسجدمقدسجمکران،محفلی ها مراسم موسیقی ، کف و .... راه انداختن و کسی هم قرار نیست جلوی این موج غلط را بگیرد!متاسفانه #مسجد را با استدیوی تلویزیونی اشتباه گرفتن!#الغوث_الامان_یاصاحبالزمان
1 MB
13 February 2025جای تاسف دارد!! که شب نیمه شعبان در #مسجدمقدسجمکران،محفلی ها مراسم موسیقی ، کف و .... راه انداختن و کسی هم قرار نیست جلوی این موج غلط را بگیرد!متاسفانه #مسجد را با استدیوی تلویزیونی اشتباه گرفتن!#الغوث_الامان_یاصاحبالزمان1 MB
@Seyed_musavi16 February 2025Replying to andیعنی یا باید جشن با موسیقی باشه آن هم در مسجد جمکران یا سینه زنی؟ این فقط چند ثانیه محدود بود، خواننده لبنانی که خیلی بدتر بود.
@user17153695141716 February 2025Replying to andنظر مراجع هم همینه باید از دست زدن یا پخش آهنگ در مساجد و حسینیه ها اجتناب شود .اما دست زدن غیر متعارف .و آهنگ هایی که انسان و سمت لهو میبره که کلا نباید انجام داد .مولودی خوانی حاج کریمی رو دیدین بدون آهنگ دست هم میزنن خیلی هم با شور و جذابه .