13 February 2025
جای تاسف دارد!! که شب نیمه شعبان در #مسجدمقدس‌جمکران،محفلی ها مراسم موسیقی ، کف و .... راه انداختن و کسی هم قرار نیست جلوی این موج غلط را بگیرد!متاسفانه #مسجد را با استدیوی تلویزیونی اشتباه گرفتن!#الغوث_الامان_یاصاحب‌الزمان
1 MB
دقیقاً مشکل این مراسم کجا هست؟حتما باید به جای دست زدن ،مردم بیان توی ولادت سینه بزنن😐لطفاً کمی واضح تر درمورد این موضوع نظرتون رو بفرمایید چون واقعاً مشکل این جشن رو نمی‌فهمم!
22:26 - 14 February 2025

7 Reactions
338 Views


2 Replies

@Seyed_musavi16 February 2025
یعنی یا باید جشن با موسیقی باشه آن هم در مسجد جمکران یا سینه زنی؟ این فقط چند ثانیه محدود بود، خواننده لبنانی که خیلی بدتر بود.

Profile picture of ‌AAA *****‌
@user17153695141716 February 2025
نظر مراجع هم همینه باید از دست زدن یا پخش آهنگ در مساجد و حسینیه ها اجتناب شود .اما دست زدن غیر متعارف .و آهنگ هایی که انسان و سمت لهو میبره که کلا نباید انجام داد .مولودی خوانی حاج کریمی رو دیدین بدون آهنگ دست هم میزنن خیلی هم با شور و جذابه .