فریادهای مردم، فقط سوختِ موشکها در میدان نیست! فریادهای مردم، جوهرهی کلماتِ مستحکمِ دیپلماسی هم هست...
@MaestroShayan11 April 2026Replying toبا عرض معذرت ما هیچ نقشی نداریم!درخیابان گفتیم نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا!محقق شد؟!دوستان عزیز پشت صحنه چنان جلسه گذاشتن که مذاکره محقق بشه!ما کلا نامحرمیم!
@Seyedt8811 April 2026Replying to andدوست عزیز امیدمان باید به خداوند باشهاین مذاکره با دفعه های قبل فرق میکنه نگران نباشید چون آقای قالیباف و ذوالقدر در آن حضور دارند و این دونفر به دستور مستقیم رهبر در این مذاکرات قرار گرفتن یعنی آقا بهشون اعتماد کامل دارن نگران نباشید مثل دفعه های قبلی همه چی رو نمیدیم بره