فریادهای مردم، فقط سوختِ موشکها در میدان نیست! فریادهای مردم، جوهرهی کلماتِ مستحکمِ دیپلماسی هم هست...
@mohammdhosseinnazari_offical11 April 2026Replying to andدوست عزیز الان وقت این حرف ها نیست الان وقت اتحاد و همدلی هست والله دشمن رو همین بحث و جدل ها زوم می کنه و یه تفرقه و نفاقی رو به راه میندازه
@user17186588794311 April 2026Replying to andدیپلماسی محکم حال خیلی ها رو بد کرده اینو میدونستینبعد رهبری فرمودن سکوت صحنه نبرد پس نگران نباشید6 MB
@Seyedt8811 April 2026Replying to andدوست عزیز امیدمان باید به خداوند باشهاین مذاکره با دفعه های قبل فرق میکنه نگران نباشید چون آقای قالیباف و ذوالقدر در آن حضور دارند و این دونفر به دستور مستقیم رهبر در این مذاکرات قرار گرفتن یعنی آقا بهشون اعتماد کامل دارن نگران نباشید مثل دفعه های قبلی همه چی رو نمیدیم بره
@AmirH011 April 2026Replying to andیعنی شما انتظار دارید که مسائل کلان کشوری رو در سطح عوام رأی گیری بشه؟! پس این همه شورای تخصصی حکومتی چیه؟ ما باید مطالبهگر و پشتیبان باشیم.