دکتر توکلی معاون وزیر نفت در مصاحبه با رادیو اقتصاد: #گاز در کشور درست مصرف نمی شود/ به اندازه چین گاز می‌سوزانیم.#هوادار_انرژی
10:41 - 28 October 2024



120 Replies

Profile picture of ‌محمدرضا اکبری‌
@mosut28 October 2024
در چین گاز کشی خانگی وجود ندارد

Profile picture of ‌فرزانه فلاحی‌
@far13645628 October 2024
Replying to
اینکه میگی اندازه چین میسوزانیم رو باید بری از صنعت مطالبه کنی وگرنه مصرف گاز خانگی زیاد نیست لطفا دنبال بهانه برای گران کردن انرژی نباشید هرچند زیرزیرکی گرون کردید

Profile picture of ‌مطالب انقلابی مذهبی‌
@Englabimazhabi28 October 2024
Replying to
با ادبانه بگویم اشتباه می کنی.چینی ها اگه فندک هم روشن کنند بیشتر از ما گاز مصرف می کنند

Profile picture of ‌سعید پاک نیت‌
@Saeed_pakniat28 October 2024
Replying to
دوباره شروع شدخدا زمستان رو بخیر کنه

Profile picture of ‌سرباز سپاه محمد‌
@US_leader28 October 2024
Replying to
تا زمانیکه مردم با حرف امثال شما گول میخورند باید سرمایه های کشور دست لیبرال ها بیفتد!

Profile picture of ‌ترنم‌
@Tarannom13528 October 2024
Replying to
میخواین گرون کنین چرا بهونه بنی‌اسراییلی میگیرینیک کلام: ناترازی داریم باید گرون کنیم.سرِ خودتون رو با این بهانه ها هم نمیتونین شیره بمالین چه برسه به مردممردم دیگه کاملا با این ادبیات آشنا هستن

Profile picture of ‌محمود حسینی‌
@Mohamad202328 October 2024
Replying to
خوب بسوزونیم گاز مال ملت هست جزو انفال هست ملت حق داره از نعمات کشورش استفاده کنه

Profile picture of ‌فاتح‌
@yamahdi_313_6128 October 2024
راه حل مسئله چیست؟؟نگین که تنها راه حل گران کردن گاز وپاک کردن صورت مسئله است!!!گاز شهری که دیگه قاچاق نمیشه...حتما برنامه صادرات بیشتر سود دهی داره تا اینکه به مصرف داخلی برسه🤦‍♂️

Profile picture of ‌یاصاحب الزمان ادرکنی‌
@MOHAMMADSADGH28 October 2024
Replying to
#لیبرال=بیشرفانی که به هر نحوی میخواهند جیب خودشان را پر کنند

Profile picture of ‌نقطه پرگار‌
@noghtepargar28 October 2024
شکم سیرها فقط فکر گران کردن برای عریض تر کردن خودشون هستن ، شما اول درست غذا بخور که برای سلامتیتم خوبه بعد دنبال گران کردن مایحتاج مردم باش#مکتب_گران_ساز_دشمن_معیشت_مردم

Profile picture of ‌پسر_حوا‌
@Pesare_hava28 October 2024
البته این رو هم باید بگی که در چین به جای گاز از زغال‌سنگ استفاده میشه و میزان مصرف زغال‌سنگ در چین 2000 برابر ایرانه.ولی باز هم بایدِ باید صرفه جویی شود.

Profile picture of ‌ابن تراب 🇮🇷‌
@abdi_ir28 October 2024
Replying to
اینکه بعضی ها اسراف میکنن درسته ولی اینکه با چین مقایسه میکنید غلطه! و اینکه مصرف خانگی چقدره و مصرف صنعتی و تجاری چقدره رو هم باید مشخص کنید و در آخر اینکه وقتی وسایل پرمصرف در بازار هست و این وسایل بهینه نشده مردم چیکار کنن؟

Profile picture of ‌سنجاقک آبی‌
@Sanjaghakabi28 October 2024
Replying to
اولا چین گاز نداره که با ایران مقایسه میکنیددوما بیشتر سوخت مورد استفاده در چین ذغال سنگ هستسوما اگه دنبال گرون کردن گاز هستین دیواری کوتاه تر از مردم مظلوم نیست مثل همیشهچند بار بی سرو صدا گرون میکنید فکر می‌کنید مردم متوجه نمیشنیکبار هم با سرو صدامردم رو محکوم به پر مصرفی میکنید

Profile picture of ‌سمیرا عبدالهی‌
@samira_abdollahi28 October 2024
Replying to
خب کم کم بهانه جور میکنن واسه گرونی و قطعی گاز، اصلاحاتی جماعت عرضه نگهداری از مملکت نداره که...

Profile picture of ‌حامد نیکونیا‌
@H_nikoonia28 October 2024
اولاً که این حرف یه دروغ بزرگهدوماً چرا نمیگی بیشتر این گاز رو چه صنایعی دارن میسوزونن،چرا یه جوری حرف میزنی انگار مردم بدمصرف هستن.به اینکار میگن ناایمن سازی روانی جامعه

Profile picture of ‌مهدی‌
@Mahdi1amin28 October 2024
Replying to
حالا شما که میخواید گرون کنید و وسط سرما گاز رو قطع کنید اما جهت اطلاع چین چند مشترک گاز طبیعی داره و ما چند مشترک ؟ اگر ناراحت مصرف گاز هستید اطلاع بدید ما دوباره برگردیم به دوران بخاری نفتی و هیزمی.الحمدلله خوب بلدید از آمار چطور استفاده بهینه بکنید!!

Profile picture of ‌رضا رادمهر‌
@Rezaradmehr28 October 2024
Replying to
احتمالا چین شبکه گازرسانی ندارد تنها راهی که بشه اندازه چین گاز مصرف میکنیم را توجیه کرد همینهمگه ما مریضیم گاز بسوزونیم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@user17018362205528 October 2024
Replying to
عوضی نامرد...

Profile picture of ‌ناشر منشور🚩خونخواه امام شهید‌
@Nashermanshour28 October 2024
Replying to
زمزمه های گران سازی شروع شد