در چین گاز کشی خانگی وجود ندارد
@far13645628 October 2024Replying toاینکه میگی اندازه چین میسوزانیم رو باید بری از صنعت مطالبه کنی وگرنه مصرف گاز خانگی زیاد نیست لطفا دنبال بهانه برای گران کردن انرژی نباشید هرچند زیرزیرکی گرون کردید
@Englabimazhabi28 October 2024Replying toبا ادبانه بگویم اشتباه می کنی.چینی ها اگه فندک هم روشن کنند بیشتر از ما گاز مصرف می کنند
@US_leader28 October 2024Replying toتا زمانیکه مردم با حرف امثال شما گول میخورند باید سرمایه های کشور دست لیبرال ها بیفتد!
@Tarannom13528 October 2024Replying toمیخواین گرون کنین چرا بهونه بنیاسراییلی میگیرینیک کلام: ناترازی داریم باید گرون کنیم.سرِ خودتون رو با این بهانه ها هم نمیتونین شیره بمالین چه برسه به مردممردم دیگه کاملا با این ادبیات آشنا هستن
@Mohamad202328 October 2024Replying toخوب بسوزونیم گاز مال ملت هست جزو انفال هست ملت حق داره از نعمات کشورش استفاده کنه
@yamahdi_313_6128 October 2024راه حل مسئله چیست؟؟نگین که تنها راه حل گران کردن گاز وپاک کردن صورت مسئله است!!!گاز شهری که دیگه قاچاق نمیشه...حتما برنامه صادرات بیشتر سود دهی داره تا اینکه به مصرف داخلی برسه🤦♂️
@MOHAMMADSADGH28 October 2024Replying to#لیبرال=بیشرفانی که به هر نحوی میخواهند جیب خودشان را پر کنند
@noghtepargar28 October 2024شکم سیرها فقط فکر گران کردن برای عریض تر کردن خودشون هستن ، شما اول درست غذا بخور که برای سلامتیتم خوبه بعد دنبال گران کردن مایحتاج مردم باش#مکتب_گران_ساز_دشمن_معیشت_مردم
@Pesare_hava28 October 2024البته این رو هم باید بگی که در چین به جای گاز از زغالسنگ استفاده میشه و میزان مصرف زغالسنگ در چین 2000 برابر ایرانه.ولی باز هم بایدِ باید صرفه جویی شود.
@abdi_ir28 October 2024Replying toاینکه بعضی ها اسراف میکنن درسته ولی اینکه با چین مقایسه میکنید غلطه! و اینکه مصرف خانگی چقدره و مصرف صنعتی و تجاری چقدره رو هم باید مشخص کنید و در آخر اینکه وقتی وسایل پرمصرف در بازار هست و این وسایل بهینه نشده مردم چیکار کنن؟
@Sanjaghakabi28 October 2024Replying toاولا چین گاز نداره که با ایران مقایسه میکنیددوما بیشتر سوخت مورد استفاده در چین ذغال سنگ هستسوما اگه دنبال گرون کردن گاز هستین دیواری کوتاه تر از مردم مظلوم نیست مثل همیشهچند بار بی سرو صدا گرون میکنید فکر میکنید مردم متوجه نمیشنیکبار هم با سرو صدامردم رو محکوم به پر مصرفی میکنید
@samira_abdollahi28 October 2024Replying toخب کم کم بهانه جور میکنن واسه گرونی و قطعی گاز، اصلاحاتی جماعت عرضه نگهداری از مملکت نداره که...
@H_nikoonia28 October 2024اولاً که این حرف یه دروغ بزرگهدوماً چرا نمیگی بیشتر این گاز رو چه صنایعی دارن میسوزونن،چرا یه جوری حرف میزنی انگار مردم بدمصرف هستن.به اینکار میگن ناایمن سازی روانی جامعه
@Mahdi1amin28 October 2024Replying toحالا شما که میخواید گرون کنید و وسط سرما گاز رو قطع کنید اما جهت اطلاع چین چند مشترک گاز طبیعی داره و ما چند مشترک ؟ اگر ناراحت مصرف گاز هستید اطلاع بدید ما دوباره برگردیم به دوران بخاری نفتی و هیزمی.الحمدلله خوب بلدید از آمار چطور استفاده بهینه بکنید!!
@Rezaradmehr28 October 2024Replying toاحتمالا چین شبکه گازرسانی ندارد تنها راهی که بشه اندازه چین گاز مصرف میکنیم را توجیه کرد همینهمگه ما مریضیم گاز بسوزونیم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!