بارها عرض کردهایم که رهبری فصلالخطاب است و در این مساله با احدی تعارف نداریم.پیام ایشان نیز بسیار صریح و روشن است.آقایان مسئول، از این لحظه بنده دیگر هیچ حمایتی از این مسئله نخواهم کرد. ما بارها اعلام کرده بودیم که اگر نظر ولیّ فقیه چیز دیگری باشد، حمایت خود را ادامه نخواهیم داد. اکنون نیز تصر…Show more
@user17738477815819 June 2026Replying to andشما این شیخ جز غیر از یک انفیلسور چیز دیگه دیدی این اصلن براش توافق تفاهم و رهبری معنی نداره این شیخ فقط دنبال پرژه میگرده پول در بیارهاین تبلیغات چیه نه تبیین کن
@Maythm136519 June 2026Replying to andشیخ تو هر کاری هم کنی برا سفید شویی خودت،دیگه فایده نداره ،چون مردم انقلابی تو رو به چشم یک منافق میشناسند.
@user16894520106719 June 2026Replying to andشیخ کارش همینه، هر طرفی باد بوزد اینم می دوند، بارها مردم به خوارج، تندروی ووو متهم کرد، الان که رهبری به دهن همه شان زده، این وری حرف می زند
@HamidR8919 June 2026Replying to andبه جای توبه و اقرار به اشتباه هنوز هم شعار میده. به بهانه نقد به مخالفان عافیت طلبی و سازش برچسب خوارج، خارج از ولایت، متحجر و حتی عاملین موساد میزند. چه آخرت سوزانی برای خودش و دنبال کنندگانش میسازد.
@user17758236812919 June 2026Replying to andاین آخوندک وقتی من بهش میگفتم این یاوگویی ها رو نکن رهبر نظرش این نیست من بلاک کرد بدون جواب درست چه انتظاراتی از بعضی حروم لقمه ها داریم ما مردم ساده
@user17507251996419 June 2026Replying to andصد شب است که پشت رهبری پنهان شدیدو باسم وفاق جلیلی و حامیانش را به فحش کشیدیدوجریان انقلاب را بخاطر پزشکیان شقه شقه کردیداول فیلم را هم سانسور می کنیداعضای شعام نظر امام امت را نگرفتند و فریب آتش بس ترامپ را خوردندوحالا می گید گوش به فرمان رهبر هستید.ولایتمدار نیستید و شهادت امام امت درس نگرفتید
@YAll019 June 2026Replying to andدرسته که آقا امشب یک بار برای همیشه این گزاره «همه چی با رهبری هماهنگه» رو به زبالهدان تاریخ فرستادنولی یادمون نره که نسبت آرا در شعام یازده به یک بوده و در مهمترین شورای عالی کشور فقط یه نفر با نظر رهبری همراه بودهحتی نظامیون هم با نظر رهبری همراه نبودن این خیلی خطرناکهخیلی خیلی خیلی خطرناکهShow this thread
@YAll019 June 2026Replying to andبنده علی الاصول نظر دیگری داشتمآقای قالیباف و آقای پزشکیان شما تمام شدیدو صد البته مزدوران در لباس مداح و ....
@YAll019 June 2026Replying to andمشی خوارج، مشی آنهاییست که بازی برده را با دعوت به مذاکره و توجیه آن، به شکست کشاندند. پاسخ انقلابی حجتالاسلام سیدعلی موسوی به خوارج و تندرو خواندن نیروهای انقلابی ولایتمدار🔴
@sarbaaz_seyyed_ali19 June 2026Replying to andآقا صادق من این یارو فرهاد فتحی رو چند ساله میشناسمیه ذره عقلش کمه یه ذره هم دم دمی مزاجه یه کمی هم عشق فالوره!به خاطر همینه هر روز رنگ عوض میکنه و یه چیزی میگه!
@sarbaaz_seyyed_ali19 June 2026Replying to andاین بیشعور(فرهاد فتحی) تا دیروز با عکس بیحجاب ناموس مردم برای خودش فالور جمع میکرد، الان اومده میگه رهبری فصلالخطابهخدا شاهده چند بار خواستم برم چپ و راستش کنم، به خاطر لباس روحانیت بیخیال شدماگه لباس روحانی نپوشیده بود تا الان یه کُتک مفصل خورده بود