16 February 2023
پیام رسانی beem توسط یک شرکت چینی و به سفارش عربستان به عنوان پیام‌رسان بومی این کشور تولید و راه‌اندازی شد.ماشاالله به جوانان کشورمان که چندین پیام‌رسان خوب را تولید کردند و الان در مقیاس چند ده میلیون در حال ارائه خدمت هستند.
فکر کن، قرار بود پهلوی هم همچنین اقتدار فیکی برامون بیاره! البته اگه تا الان از ایران کشوری باقی مونده بود...
18:53 - 16 February 2023

16 Reactions
1118 Views