اول ویرشت من و بعدش حتما ویرشت نقل قولی رو کاملا بخونید.امروز در همین باره توی ویراستی بحث داشتم. حرفام شفاف و صادقانه بود. گفتم خودم چند بار تخت جمشید رفتم و آدما می تونن برن وابعاد هنری داره ولی هیچ ارزش معنوی نداره و نشونه طاغوتی هم هست / هخامنشیان طبق تاریخ وحشی بودن /👇👇👇👇ادامه ویرشت
همتی همگانی لازم است به انحرافزدایی و رشد مبانی معرفتی و دستگاه فکریمان توسط منابع بیغلوغش معرفتی و استاد حقیقی فکر که توسط ولی فقیه تأکید شدهاند وگرنه نهتنها باری از جهاد تبیین و ارشاد برنمیداریم که خود سرباریم.اینجا هم همهگیری ضعفهای مبنایی در جبههٔ انقلاب نمایان شد.حتماً کامل بخوانید:Show this thread
