طوری بررسی میکنند که انگار پیام مقام معظم رهبری است،این مسخره بازیها چه معنایی دارد،چرا یه فعال سیاسی را یکدفعه آنقدر بزرگ جلوه می دهید،به کجا چنین شتابانلطفا بازیچه دست برخی افراد نشوید که روزی ضرر خواهید کرد
در مورد متنی که دیروز درکانال #بانوی_تمدن_ساز گذاشته شده، مطمئنیم که آن متن را خانم دارستانی ننوشته است به این دلایل:1_خانم دکتر همیشه کلمه ی "سلام" را یک خط بالاتر از متن مینوشت!2_عدم فاصله بین ویرگول و کلمه قبل و فاصله با کلمه ی بعد، یکی از حساسیتهای خانم طالبی بود و همیشه به ما هم تذکر میدادShow this thread
