من هم با ساخت و نصب #مجسمه_وقاحت موافقم❗️#دیپلماسی_مذاکره#دولت_غربگرا#دولت_لیبرال#برحام_نافرجام#پررویی_نجومی
2 MB
21 September 2025من هم با ساخت و نصب #مجسمه_وقاحت موافقم❗️#دیپلماسی_مذاکره#دولت_غربگرا#دولت_لیبرال#برحام_نافرجام#پررویی_نجومی2 MB
❌برای اولین در تاریخ سازمان ملل دو کشور وتویی(چین-روسیه) با اینکه مخالف بودند نتونستن از حق و تو شون استفاده کنند چون استاد ظریف وتوى معکوس رو در مکانیسم_ماشه پذیرفته بود. استاد برای قبول این فاجعه امتیاز هم دادسرباز جنگ رسانه #احمد_نوایی👇🇮🇷@ahmad_navaei [عضویت]