24 June 2025
دشمن فقط ۱۲ روز توان جنگ داشت ! این همه تبلیغات و ایجاد ترس آمریکا و اسراییل برای تسلیم کردن ایران و در عمل ۱۲ روز آن هم با کلی فشار و ضربه ای که خوردند توان ادامه جنگ داشتند و به التماس آتش بس افتاده اند! ایران محکم باید به جنگ و حملات مداوم خود ادامه بدهد که دشمن در
Profile picture of ‌بلند پرواز  ✈‌
@Smj136324 June 2025
Replying to
اول اینکه ما هممون با آتش بس مخالفیم و دوست نداریم زیر صلح تحمیلی بریم.ولی اینکه نمیدونم شما کدوم شهرید که انقدر راحت میگید توان نداره.بله درسته از خیلی لحاظ نابود شده.ولی وقتی با دوتا جنگنده راحت میاد و چندساعت کل کشورو بهم میریزه یعنی چی؟با همین جنگنده‌هاش بخواد ادامه بده مردم کم میارن واقعا

This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌بلند پرواز  ✈‌
@Smj136324 June 2025
Replying to
نخیر اینطوری به همین سادگی هم که میگید نیست.زمان جنگ مردم یه دشمن داشتن اونم دشمن خارجی بود.الان ما بیش از ۷۰ درصد داریم از داخل میخوریم.بعدش اینکه وقتی مردم جنگنده رو بالای سرشون میبینن ناامید میشن.شما شاید تهران و کرج نیستی و نمیدونی من از چی حرف میزنم.دیروز جنگنده تو کرج بالاسرمون دیدیمش.

This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

کسی منکراین چیزا نیست.کسی هم باتوافق ذلیلانه موافق نیست.کسی هم با صلح تحمیلی موافق نیست.ولی موافق جنگ هم نیستیم.و اینکه اگه فکر کنیم توانش تمون شده و کاری نمیتونه بکنه هم خیلی ساده لوحانه‌س.حرف بچگونه نزن.با۴تا جنگنده فلج کرده کل کشورو.اینکه ما توان موشکی داریم دلیل نمیشه اونارو نادیده بگیریم
11:51 - 24 June 2025

121 Views


2 Replies