اینا دیگه چقدر حرام لقمه بیشرف هستن اسرائیل اومده بمب زده تو سرشون حاضر نیستن چیزی به اون بیشرفا حرام زاده بگن میگه تقصیر رهبری چرا چون تسلیم نشده مردم گوشت قربونی کنه برای تروریست های حرام زاده صهیونیستی اینا همونایی هستن که دروازه های شهراشون رو به روی دشمن باز میکنن تا بیان به ناموسشان تجاوز کنن.