یک خاطره.:یکی ازهمکارانم تعریف میکرداوایل دهه هشتادازمنطقه مهدی ابادوبازه شیخ مشهدکه انزمان تقریبا بیرونشهر بودبچه های دبستانی را بردیم اردو برای بازیدازباغ وحش وکیل ابادمیگفت رسیدیم باغوحش حالا این بچه هایی که تاحالا اصلا باغوحش وحیوان ندیده بودندهیجان زده شروع به جیغ ودادوسروصدا کردند حدود۲۰۰ نفری

