آفرین به #عراقچی که با سلاح زبانِملایم دنیا رو تحت تأثیر قرار میده تا بچههای سپاه کارشونو بدونِ اعتراض جهانی انجام بدن😁به این میگن یک عملیات گروهی تمیز🇮🇷✌️
@hoora11019 June 2025Replying to and 6 othersآفرین به #عراقچی که با سلاح زبانِملایم دنیا رو تحت تأثیر قرار میده تا بچههای سپاه کارشونو بدونِ اعتراض جهانی انجام بدن😁به این میگن یک عملیات گروهی تمیز🇮🇷✌️
@Sondos202019 June 2025Replying to and 6 othersیعنی حرف مفت تر از این ندیده بودم ! لابد رهبر هم تندرو هست که با زبان تهدید با امریکای عزیز شما حرف میزنه
@Toofanowrang19 June 2025Replying to and 7 othersکاربر فاطیمامسدود میشویددوستان انقلابی ، برای کسی تبیین کنید که از دایره ادب خارج نشود ، خارج شد مسدود کنید.
@mosut19 June 2025Replying to and 8 othersنمیدونم ایشون چرا زبان گزنده شون مراقبه نمیکننهنوز ۲۴ ساعت از ماجرای دیروز نگذشته
@Toofanowrang19 June 2025Replying to and 8 othersجناب اکبری اینها به طرفداری از برخی ، بقول خودشان فی سبیل الله یا با مواجب! ما را مشغول و وقتمان را تلف می کنند.ظاهرا رضای #طالبی_دارستانی از رضای الهی و تبعیت از #رهبر_معظم_انقلاب بالاتر است.گفتگو را رها کنید.توهین کردند مسدود کنید.درود
@Saeed64saeedi19 June 2025Replying to and 9 othersسلام و عرض ارادت،ولی بنده مسدود نمی کنم،سعی می کنم صدای حق و تبیین را تا آنجا که خودشان دوست دارند بلند کنم،به توصیه هاشون گوش می دم و سعی می کنم در جهت درست هدایت و تبیین کنم،ان شاالله که به هدف هم می رسیم و دشمنانمان در خارج از کشور را نابود می کنیم،الان بیش از هرچیز به همدلی و یکپارچگی نیاز داریم
@Toofanowrang19 June 2025Replying to and 9 othersعلیک سلام.جناب سعیدی خداقوتبخدا آزرده خاطر میشوم به آقای عراقچی اهانت می کنند.هر زاویه ای بحث میکنیم ، فحش و ناسزا به سمت ایشان و دولتی که حتی به آن رای نداده ایم ولی حمایت می کنیم ، سرازیر میشود.آنکه دنبال حقیقت است ، با اولین کنش ، واکنش اهانت آمیز ندارد.ان شاالله موفق باشید.حمایتتان می کنم.
@Saeed64saeedi19 June 2025Replying to and 9 othersبله به دوستان منتقد عملکرد دولت بارها عرض کردم،که بنده هم به شدت به عملکرد دولت انتقاد دارم،ولی وقتی سخنان رهبری رو گوش می کنم و مطمن هستم که ایشان کاملا به اوضاع واقف هستند دیگر چیزی برای ادامه انتقادات نمی ماند و طبق نظر رهبری فقط مبین هستم،همینقطعا سیاست فعلی دولت هم چیزی غیر از نظر رهبری نیست
@Toofanowrang19 June 2025Replying to and 9 othersخستگی امروزم در رفت...درود بر شما برای بصیرتی که دارید
@Saeed64saeedi19 June 2025Replying to and 9 othersبه طور کلی عقیده دارم،اگر هر انقلابی با کمترین تریبون بخواد سلاح دست بگیره و منتقد عملکرد دولت باشه،اونوقت نتیجه لش لین میشه که رهبری کاری از دستش بر نمیاد و این امر کاملا بی بصیرتی جبهه انقلاب را نشان میدهد،نظر ما برای دخالت مستقیم در امور دولت کاملا با فرمایشات رهبری باید موازن باشد ولا غیر
@zanganeh136320 June 2025Replying to and 9 othersنقد خوبه با دلیل باشد مبیین باشد آگاهی دهد اما شما در هر جمله ای از یک کلمه وفاق استفاده میکند این چگونه نقدیست.هم فکرتان هم که مدام توهین میکنند.