Profile picture of ‌سعید سعیدی گرکانی‌
@Saeed64saeedi19 June 2025
بله به دوستان منتقد عملکرد دولت بارها عرض کردم،که بنده هم به شدت به عملکرد دولت انتقاد دارم،ولی وقتی سخنان رهبری رو گوش می کنم و مطمن هستم که ایشان کاملا به اوضاع واقف هستند دیگر چیزی برای ادامه انتقادات نمی ماند و طبق نظر رهبری فقط مبین هستم،همینقطعا سیاست فعلی دولت هم چیزی غیر از نظر رهبری نیست
Profile picture of ‌طوفان اورنگ‌
@Toofanowrang19 June 2025
خستگی امروزم در رفت...درود بر شما برای بصیرتی که دارید
Profile picture of ‌سعید سعیدی گرکانی‌
@Saeed64saeedi19 June 2025
به طور کلی عقیده دارم،اگر هر انقلابی با کمترین تریبون بخواد سلاح دست بگیره و منتقد عملکرد دولت باشه،اونوقت نتیجه لش لین میشه که رهبری کاری از دستش بر نمیاد و این امر کاملا بی بصیرتی جبهه انقلاب را نشان میدهد،نظر ما برای دخالت مستقیم در امور دولت کاملا با فرمایشات رهبری باید موازن باشد ولا غیر
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202019 June 2025
عقیده شما یرای خودتون محترم هست رهبر فرمودند نقد کنید همه مسئولین را ، نقد باتوم و سلاح نیست نقد برای اصلاح هست اگر نقد نباشه تمام اشتباهات مسئولین پای نظام و رهبری نوشته میشه همینطور که تا حالا نوشته شده و همین طور که وفاقی ها دارند همین کار رو می کنند
Profile picture of ‌اکرم زنگنه‌
@zanganeh136320 June 2025
نقد خوبه با دلیل باشد مبیین باشد آگاهی دهد اما شما در هر جمله ای از یک کلمه وفاق استفاده میکند این چگونه نقدیست.هم فکرتان هم که مدام توهین میکنند.
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202020 June 2025
همین که شما به ما فهموندی که صلح خیلی خوبه برای ما بس هست ! واقعیت تلخ در کلمه وفاق جمع شده از زد و بند و پست گرفتن ها تا خیانتها در انتخابات تا کولی دادن به دولت اصلاح طلبی که نصف بیشترشون محکومین امنیتی هستند به اسم همکاری با دولت و بستن دهانها
Profile picture of ‌tavvab🏴‌
@Tavvab20 June 2025
زن یکم آروم باش .هیچ کدوم اینایی که داری خطاب قرار میدی وفاقی نیستن به وقتش منتقد سفت و سختم هستن اولا. من خودم از اصلاحات متنفرم .ولی چرا متوجه نمیشی در حال حاضر شرایط فرق داره و همه چیز به اراده حضرت آقاست.
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202020 June 2025
من آروم هستم وقتی می بینم از تحمیل مذاکرات و جنگ رسیدید به تحمیل صلح و بزک کردنش دل میخواد یکویم تو دهن تون برده های افساد طلب برید ببینید کانال های افساد طلب همه شون دارند همین سخنان را به زیبایی تمام میزنند و از صلح وسط جنگ میگن
Profile picture of ‌اکرم زنگنه‌
@zanganeh136320 June 2025
اونا از صلح تحمیلی سخن میگویند ما از صلحی که حضرت آقا بشارتش رو داده بود( سایت اقا )سوره فتح بخوانید این یک سر نخ بود یک نشان
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202020 June 2025
آقا بشارت هیچ صلحی رو نداده این رو اصلاخ طلبای بیشرف دارند برای یک مشت اجمق تو کانال هاشون میگن
Profile picture of ‌اکرم زنگنه‌
@zanganeh136320 June 2025
سوره فتح که آقا فرمودند بخوانید در تفسیرش بشارت صلح بود که به پیامبر داد شد.صلح حدیبیه.تاریخ تکرار میشود
سوره فتح را برای غلبه یر دشمن می خوانند نه یرای صلح تاریخ با تفسیر شما تکرار نمیشه صلحی در کار نخواهد بود آخرش به فتح بیت المقدس منتهی میشود نه صلح تخیلی شما
02:08 - 20 June 2025

1 Reactions
175 Views


2 Replies

Profile picture of ‌اکرم زنگنه‌
@zanganeh136320 June 2025
مگر غلبه نکردیم ؟بعداز غلبه قرار است تٱدیب شوند چکونه تأدیب شان کنیم ؟ موضع قدرتمفاد تأدیب چه باشد؟انچه حضرت آقا حکم بفرمایند.

Profile picture of ‌اکرم زنگنه‌
@zanganeh136320 June 2025
فتح بیت المقدس زمانی اتفاق می افتد که تمام جوامع عرب خواهان نابودی اسرائیل باشند .