بله به دوستان منتقد عملکرد دولت بارها عرض کردم،که بنده هم به شدت به عملکرد دولت انتقاد دارم،ولی وقتی سخنان رهبری رو گوش می کنم و مطمن هستم که ایشان کاملا به اوضاع واقف هستند دیگر چیزی برای ادامه انتقادات نمی ماند و طبق نظر رهبری فقط مبین هستم،همینقطعا سیاست فعلی دولت هم چیزی غیر از نظر رهبری نیست
