نقد خوبه با دلیل باشد مبیین باشد آگاهی دهد اما شما در هر جمله ای از یک کلمه وفاق استفاده میکند این چگونه نقدیست.هم فکرتان هم که مدام توهین میکنند.
@zanganeh136320 June 2025Replying to and 9 othersنقد خوبه با دلیل باشد مبیین باشد آگاهی دهد اما شما در هر جمله ای از یک کلمه وفاق استفاده میکند این چگونه نقدیست.هم فکرتان هم که مدام توهین میکنند.
@Sondos202020 June 2025Replying to and 9 othersهمین که شما به ما فهموندی که صلح خیلی خوبه برای ما بس هست ! واقعیت تلخ در کلمه وفاق جمع شده از زد و بند و پست گرفتن ها تا خیانتها در انتخابات تا کولی دادن به دولت اصلاح طلبی که نصف بیشترشون محکومین امنیتی هستند به اسم همکاری با دولت و بستن دهانها
@Tavvab20 June 2025Replying to and 9 othersزن یکم آروم باش .هیچ کدوم اینایی که داری خطاب قرار میدی وفاقی نیستن به وقتش منتقد سفت و سختم هستن اولا. من خودم از اصلاحات متنفرم .ولی چرا متوجه نمیشی در حال حاضر شرایط فرق داره و همه چیز به اراده حضرت آقاست.
@Sondos202020 June 2025Replying to and 9 othersمن آروم هستم وقتی می بینم از تحمیل مذاکرات و جنگ رسیدید به تحمیل صلح و بزک کردنش دل میخواد یکویم تو دهن تون برده های افساد طلب برید ببینید کانال های افساد طلب همه شون دارند همین سخنان را به زیبایی تمام میزنند و از صلح وسط جنگ میگن
@zanganeh136320 June 2025Replying to and 9 othersاونا از صلح تحمیلی سخن میگویند ما از صلحی که حضرت آقا بشارتش رو داده بود( سایت اقا )سوره فتح بخوانید این یک سر نخ بود یک نشان
@Sondos202020 June 2025Replying to and 9 othersآقا بشارت هیچ صلحی رو نداده این رو اصلاخ طلبای بیشرف دارند برای یک مشت اجمق تو کانال هاشون میگن
@zanganeh136320 June 2025Replying to and 9 othersسوره فتح که آقا فرمودند بخوانید در تفسیرش بشارت صلح بود که به پیامبر داد شد.صلح حدیبیه.تاریخ تکرار میشود
@Sondos202020 June 2025Replying to and 9 othersسوره فتح را برای غلبه یر دشمن می خوانند نه یرای صلح تاریخ با تفسیر شما تکرار نمیشه صلحی در کار نخواهد بود آخرش به فتح بیت المقدس منتهی میشود نه صلح تخیلی شما
@zanganeh136320 June 2025Replying to and 9 othersمگر غلبه نکردیم ؟بعداز غلبه قرار است تٱدیب شوند چکونه تأدیب شان کنیم ؟ موضع قدرتمفاد تأدیب چه باشد؟انچه حضرت آقا حکم بفرمایند.
@Sondos202020 June 2025Replying to and 9 othersما هنوز نه غلبه کردیم نه تادیب شان کردیم پس بهتره جلوتر از رهبر نرید