توصیه میکنم زباله‌های خونتون رو تفکیک و حتما پلاستیک‌ها و شیشه‌ها و بطری ها رو بازیافت کنید!لطفا تا جایی هم که میتونید در استفاده از محصولاتی که زیرمجموعه پتروشیمی ها هستن صرفه جویی کنید و حتما بازیافت کنید.در روزها و ماه‌های آتی بازیافت یک صنعت پرسود خواهد بود . #بازیافت #اینترنت #پتروشیمی
19:57 - 24 April 2026

2 Reactions
256 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Armin SQ‌
@ArminSQ24 April 2026
Replying to
این دیگه طنز بود ! اون بخش هایی که از پتروشیمی ها اسیب دیدن ترکیبات بطری و پلاستیک های مصرف خانگی رو تولید نمیکردن ، بخش های تولیدی مهم تری اسیب دیدن حتی اگرهم این حرف رو قبول کنیم بازهم با بازیافت نیاز بازار تامین نمیشهبازیافت در اصل برای پایداری محیط زیست روی کار اومد نه بهینگی چرخه تولید و عرضه