24 April 2026
توصیه میکنم زباله‌های خونتون رو تفکیک و حتما پلاستیک‌ها و شیشه‌ها و بطری ها رو بازیافت کنید!لطفا تا جایی هم که میتونید در استفاده از محصولاتی که زیرمجموعه پتروشیمی ها هستن صرفه جویی کنید و حتما بازیافت کنید.در روزها و ماه‌های آتی بازیافت یک صنعت پرسود خواهد بود . #بازیافت #اینترنت #پتروشیمی
این دیگه طنز بود ! اون بخش هایی که از پتروشیمی ها اسیب دیدن ترکیبات بطری و پلاستیک های مصرف خانگی رو تولید نمیکردن ، بخش های تولیدی مهم تری اسیب دیدن حتی اگرهم این حرف رو قبول کنیم بازهم با بازیافت نیاز بازار تامین نمیشهبازیافت در اصل برای پایداری محیط زیست روی کار اومد نه بهینگی چرخه تولید و عرضه
20:02 - 24 April 2026

41 Views


1 Reply

@Soroowsh24 April 2026
Replying to
در کل اصل بازیافت بد نیست و کار خوبی هست حالا هر چی میخواد باشهولی بنظرم یه سر بازار بزن قیمت بسته بندی اجناس بالا رفته،نوشابه گران شده و تمام اجناسی که چه مستقیم و چه غیر مستقیم به پتروشیمی ربط داشته گرون شده دیگه کسی کار نداره اون قسمت پتروشیمی سالمه وقتی خط تولید از کار افتاده