نویسندگان ننگین نامه به رهبری، نکته اول :شماها اگر ذره ای برای آمریکا و اسرائیل خطر ایجاد می کردید صد مرتبه تا حالا ترور شده بود یدبنابر این فقط به فکر توله های حرام لقمه تان در خارج هستید . نکته دوم : بیش از این مردم کف خیابان را عصبانی نکنید

@Srmm2789026 May 2026نویسندگان ننگین نامه به رهبری، نکته اول :شماها اگر ذره ای برای آمریکا و اسرائیل خطر ایجاد می کردید صد مرتبه تا حالا ترور شده بود یدبنابر این فقط به فکر توله های حرام لقمه تان در خارج هستید . نکته دوم : بیش از این مردم کف خیابان را عصبانی نکنید
@Srmm278905 May 2026شاخصه سیاسی مجاهدین خلق (اصلاح طلبان) نیز به شدت دنبال باز کردن اینترنت هستند