9 May 2026
چند شبی است برنامە بە وقت ایران را نمی‌بینم، اعصابم آرام شده است.خیلی حماقت است ببینی چند نفر خریداری شده‌اند تا هر گندی را ماله بکشند، به هر قیمتی ماله بکشند و دو ساعت وقت و اعصابت را برای‌اش بگذاری. البته قسمت خوب ماجرا اینجا است مطمئنی بعد از جنگ با تیپا بیرونشان می‌کنند و دوباره میدان می‌رسد…Show more
چقد راحت تهمت می زنید
19:30 - 9 May 2026

95 Views