اِلهي اِلي مَن تَكِلُني..؟اِلي قَريبٍ فَيَقطَعُني؟ام اِلي بَعيدٍ فَيَتَجَهَّمُني؟ام الی المستضعفین خدایا مرا به که واگذار می کنی؟به نزدیکان که مرا رها کنندیا به بیگانگان که با من به ترش رویی برخورد کنند..؟یا به انان که مرا ضعیف و ناتوان خواهند ....:")#فرازی_از_دعای_عرفه#عرفه#امام_حسین