14 May 2026
تا حالا به این فکر کردید ما در نگاه غربی ها و شرقی ها کجاش نوستالژی هستیم آنجا که هنوز برای #اینترنت باید گیگ بخریم خیلی از جا ها #نامحدود می باشد ولی ما در گیگ گیر کردیم تازه گرانتر از همه جا هم هست و از نظر کیفیت دو سه پله پایین تر هم هست
Profile picture of ‌علیرضا‌
@Tirbar_G314 May 2026
برای همون یه عده حجم ملاک نیستاشتراک سالانه میخرن و استفاده میکنن...
Profile picture of ‌پوریا رضاتبار بالانقیبی‌
Replying to
اونم بدبختی حجمی یک جای به پایان #سال هم نمیرسه نهایت ۶ ماه #طاقت بیاره
Profile picture of ‌علیرضا‌
@Tirbar_G314 May 2026
همون ماهانش هم میگیریم n گیگ n تومنهمون تو یه هفته مصرف میشه
دقیقا برار راست گنی ندومه چیکار هاکنیم خسته بیمی دل و دماغ #زندگی ندارمه
10:45 - 14 May 2026

63 Views


1 Reply

Profile picture of ‌علیرضا‌
@Tirbar_G314 May 2026
اقتصاد دولتی که یقه سفیدای دست دکته جا نونه آدم انتظار بی فساد بودن داره🥱دمیزن ونه دله ره