امارات رسما داره با انواع سامانه های پدافندی اسراییلی تجهیز میشه...آیرون بیم(گنبد آهنین)، سامانه اسپکترو ،سامانه های هشدار زودهنگام پهپاد(۲۰کیلومتر) و...با توجه به خروج امارات از اوپک و اوپک پلاس و این آرایش دفاعی احتمالا در نبرد آتی علنا وارد درگیری خواهد شد.
16:25 - 1 May 2026

17 Reactions
418 Views


3 Replies

Profile picture of ‌محمد امامی‌
@Mohammademami1 May 2026
Replying to
منتظریم محمد جان ایران حسین تا ابد پیروز است

Profile picture of ‌Mobi Na 🎒‌
@Mobinaaaaasss1 May 2026
Replying to
بعد مسوولین احمق به بهانه مذاکرهبهشون اجازه دادن بیشتر تجهیز بشن خدا لعنتشون کنه

Profile picture of ‌مهدی بروجردی‌
@Mehdighaleh1 May 2026
Replying to
پروازای ترابری رو فقط نبینید.رفقای قاچاق چیم رفتن خصب مشروب بیارنمیگفتن پر بوده لندیگراف داشتن یه چیزای شبیه پدافند اونجا خالی میکردن