1 May 2026
امارات رسما داره با انواع سامانه های پدافندی اسراییلی تجهیز میشه...آیرون بیم(گنبد آهنین)، سامانه اسپکترو ،سامانه های هشدار زودهنگام پهپاد(۲۰کیلومتر) و...با توجه به خروج امارات از اوپک و اوپک پلاس و این آرایش دفاعی احتمالا در نبرد آتی علنا وارد درگیری خواهد شد.
پروازای ترابری رو فقط نبینید.رفقای قاچاق چیم رفتن خصب مشروب بیارنمیگفتن پر بوده لندیگراف داشتن یه چیزای شبیه پدافند اونجا خالی میکردن
23:17 - 1 May 2026

2 Reactions
93 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سَرباز ☫[off]‌
@MmdRT1 May 2026
Replying to and
داداش بیشتر بگو😂