1 May 2026
امارات رسما داره با انواع سامانه های پدافندی اسراییلی تجهیز میشه...آیرون بیم(گنبد آهنین)، سامانه اسپکترو ،سامانه های هشدار زودهنگام پهپاد(۲۰کیلومتر) و...با توجه به خروج امارات از اوپک و اوپک پلاس و این آرایش دفاعی احتمالا در نبرد آتی علنا وارد درگیری خواهد شد.
Profile picture of ‌محمد امامی‌
@Mohammademami1 May 2026
Replying to
منتظریم محمد جان ایران حسین تا ابد پیروز است
به امید خدا
16:41 - 1 May 2026

1 Reactions
32 Views