مذاکره باید تمام بشهو این آتش بس یک طرفه
@Matinesmaeilipoor12 April 2026تا زمانی که صحبت از دیپلماتیک میکنید یعنی احمقید ...گدایان غرب و ترسوها و بزدل ها تن به مذاکره میدن ... اما چه کنیم که مجبور به سکوتیم .خدا شر گدایان غرب و دوستداران مذاکره و باج دهی و موش های دوست دار زبان چرب رو از سرمون کم کنه ...
@M_Mokhtarifar12 April 2026به همین خیال باش که آمریکا از خواسته هاش کوتاه بیاید .شما چرا تمام نمی شید؟؟خسته نشدید از آویزان شدن به مذاکره؟؟مگه نمیگفتین ۱۰ شرط رو قبول کرده چی شد پس؟؟لبنان داره قتل عام میشه شما به رو ی خودتون هم نمیارید.
@FTHHASDI12 April 2026Replying toپس منظورتون اینه ما بایستیم تا دوباره با غافلگیری امریکا مواجه بشیم؟ عجب بابا عجب
@MoqtadaNajafi12 April 2026Replying toچیزی که از متن شما دیده میشه صرفا باز گذاشتن در برای دورهای بعدی مذاکرات بدون هیچ اشاره ای به عملی نشدن پیش شرط های ۱۰گانه ایران و زیاده خواهی آمریکای جنایت کارهبا خودباسواد پنداری و نوشتن متن و کلمات قلمبه سلمبه مردمی که خیلی بیش از شما فهم میدان و دیپلماسی دارن رو احمق فرض نکنید
@Marzye140412 April 2026بله معتبر بماند تا وقتی حزب الله توسط اسرائیل خدای نکرد نابود شد بعد که اومد سمت ایران جنگ شروع میشه الان دخالت نکنیم اسرائیل جای دیگه درگیره چون ما دخالت کنیم اسرائیل یه کم اذیت میشه
@Piroozghasemi12 April 2026Replying toبه یک نکته هم توجه کنید. راه بندان های شبانه، ایست و بازرسی ها و بلندگوهایی که تا نیمه شب آرامش رو به هم میزنن از یک طرف و قطع اینترنت و رانت سیمکارت سفید برای عده ای خاص که به شکلی توهین و تحقیر آمیز نظر اقلیت رو بجای نظر اکثریت تحمیل میکنن به تدریج باعث عصبی شدن لایه هایی از مردم میشن.
@Ammini12 April 2026Replying to andخانوادت اجازه میدن جانفدای ایران بشی؟!#بعثت را اینجا در چشمان پسربچه دیدم..وقتی بغض میکرد ولی دوست نداشت اظهار کنداین جنگ از یک پسربچه #مرد_میدان ساخته..در اوج صداقت و اوج ایثار..الحمدلله#روایت_بعثت#تا_پای_جان_برای_ایران29 MB
@Peerless121212 April 2026Replying toاین طایفه کی میخواهید بفهمید؟!!!!!شما مردم مظلوم جامعه و دنیا را خسته کردیدتفکر امثال شما باعث این همه خون به ناحق ریخته مردم دنیا شدهآمریکا شیطان بزرگ است
@Halekhob12 April 2026Replying toیک نکته اشتباه در متن پیام شما احتمال تغییر رفتار آمریکاست،اینکه دیپلماسی ،مذاکره یا آتش بس ادامه داشته باشه یا نه مسئولین تصمیم گیرنده هستن اما اینکه شما هنوز به تغییر رفتار آمریکا امید دارید جای تعجب دارهنمیدونم کی قراره برای همیشه چشمتون رو از آمریکا برداریدعلاج در وطن است
@Extinction12 April 2026Replying toببین این قشر از آمریکاییا مثل ترامپ و ونس ذاتا حوصله چرند شنیدن ندارن. میاد میگه بمب نساز، شما میگی آی حق طبیعی و صلح طلبانه و فلان. اعصابش به هم میریزه. حتی زلینسکی که مهره خودشونه زیاد شعار عامیانه داد بهش گفتن بس کن مثل آدم روراست حرف بزن
@Akharin_khabar12 April 2026Replying toتا کی قراره کاسه لیس غرب باشید؟وقتی حتی خودشون هم خودشون رو بربر خطاب میکنن و فقط زبان زور میفهمن بازم دارید حرف از مذاکره با این قوم وحشی میزنید؟ببخشیدا یا احمقید یا خائن ۳۰ سال دارید سنگ مذاکره ب سینه میزنید اخرشم رهبرمونو شهید کردنمذاکره درمیدان علاج است. تمام
@abbaskiani12 April 2026Replying toبه آمریکائیها و صهیونیستها فرصت بدهید تا کاهش تسلیحات و تجهیزات خود را جبران کنند که نتیجه آن متوجه مردم مظلوم منطقه خواهد بود.