•اصن بایدم ترور میشد، اونم وسط بازار تهران...! آخه مسؤل بود، اونم از مسؤلینقوه قضائیه!!!اما شبا تو زیرزمین خونشخیاطی میکرد،تا حقوق خودشو به جمهوری اسلامی…Show more
14 September 2024•اصن بایدم ترور میشد، اونم وسط بازار تهران...! آخه مسؤل بود، اونم از مسؤلینقوه قضائیه!!!اما شبا تو زیرزمین خونشخیاطی میکرد،تا حقوق خودشو به جمهوری اسلامی…Show more
@zahraRwhi7614 September 2024Replying toانقلاب با خون این سربازان مخلص به این جا رسیده، نه صاحبان ژن خوب و آقا زاده ها و طلبکاران از نظام