طنزجبهه |😂

‌طنزجبهه |😂‌'s header picture
Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌

طنزجبهه |😂

@Tanze_Jebheh
امام علی علیه السلام:🥰بهترین خنده، تبسم است🥰 🌐 تلگرام :https://t.me/Tanze_Jebheh🌐 ایتا:https://eitaa.com/Tanze_jebheh
جبهه
Iraniri
Joined December 2022
Born 16 December

Pinned post

Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌
@Tanze_Jebheh28 December 2022
#چندی_باشهدا💡○ شیعه به دنیا آمدیم تا مؤثر در تحقق ظهور مولایمان باشیم...○💡💬|شهید محمودرضا بیضایی|

Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌
@Tanze_Jebheh9 March 2026
《شهادت امام خامنه‌ای را تسلیت و به زعامت رسیدن رهبر انقلاب را خدمت جامعه مسلمانان جهان تبریک عرض می‌کنیم.》●من با آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای،رهبر معظم انقلاب بیعت میکنم

Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌
@Tanze_Jebheh22 July 2025
#طنز_جبههبراي شركت در عمليات والفجر 10 با كاميون سر پوشيده از شوشتر عازم كردستان بوديم. بين راه امكان توقف نبود.از قضا بعضی از بچه ها بايد فوراً می رفتند دستشویی.😖کمی که گذشت يکی از آن ها كه ديگر طاقتش طاق شده بود كيسه ای پلاستيكی پيدا كرد

Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌
@Tanze_Jebheh4 March 2025
#طنز_جبهه نمی دانم چی شد که کشکی کشکی آر پی جی زن و تیر بارچی دسته‌مان حرفشان شد و کم کم شروع کردند به تند حرف زدن و «من آنم که رستم بُوَد پهلوان» کردن.اول کار جدی نگرفتیمشان.😏اما کمی که گذشت و دیدیم که نه بابا قضیه جدی است و الان است که دل و جگر همدیگر را به سیخ بکشند،

Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌
@Tanze_Jebheh8 February 2025
#طنز_جبهه 🔸شهید ابراهیم هادیپُست نگهبانی رو زودتر ترک میکنهبعد فرمانده میگه ۳۰۰صلوات جریمته.🥴یکم فکر میکنه و میگه؛برادرا بلند صلوات😉😌همه که صلوات میفرستن؛برمیگرده و میگه بفرما از ۳۰۰تا هم بیشتر شد..😎😄

Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌
@Tanze_Jebheh28 January 2025
#طنز_جبههفروردین سال 65 از نیمه گذشته بوداعیاد آخر ماه رجب و شعبان در پیش بود مقر الوارثین رنگ و بوی بهار🌸گرفته بود. تقریبا دشت های اطراف مقر الوارثین پر بود از لاله های وحشی و سبزی زمین🍃 هم مناظر زیبایی خلق کرده بود.شب عید مبعث بود. 🎉به مسوول تدارکات گردان حاج آقا عباسی گفتیم..

Profile picture of ‌طنزجبهه |😂‌
@Tanze_Jebheh23 January 2025
#طنز_جبهه 🔸شلمچه دیگر نیاز به توصیف نداشت!حجم آتیش دشمن و جنگِ سختی کهدر اونجا جریان داشت خارج از بیان بود....🔥بچه‌ها تو جبهه در وصف شلمچه، یک‌جمله می‌گفتند که بسیار شنیدنی بود:یا اخوی لایُمکن الفَرار مِن شلمچهإلّا به جراحت یا شهادت...😄🥲