من کسیو نفروختم✓
@Maheman_1925 September 2025Replying toمردم غم و هیچکسی و نداشتنت و باورکنن یا سیسی گفتنات و ویسا و عکسایی ک واسش میفرستی و😃
@Tears5 September 2025Replying toدیگه نوتیفت نیاد برو باهمونایی که چند دقیقه پیش ترجیحشون دادی به وجودم
@Maheman_1925 September 2025Replying toمیفهمی اینکه حسی ندارم بت یعنی چی؟منی ک ترس ِازدست دادنتو داشتم